Tuesday, May 27, 2008

Monday Blues...

Isnin baru nie... Gua mmg kepenatan tahap cipan la gak... Lepak beb dah 2 minggu berturut2 g jalan jauh2... tapi seronok beb... hehehe... cuma badan nie je terasa dah tua sbb lepak... Balik je umah tido mmg xingat dunia la... Sedar2 dh pagi... kena g keje lak...

Kat ofis Gua mcm biasa la pagi2 g lapor kat En Tan dlu... pastu Gua on YM gua... then gua check la email, paper ape2 yg menarik dlu... tapi hari nie bos Gua satu hari lak tu x gi mane2 ... biasa dia hari isnin ada meeting la ape la... tapi hari nie mmg dia dok ofis je satu hari.... wawawawa... xdapat la gua nak menidurkan diri yg sedang kepenatan nie... lepak la gak nak tahan mata nie...

nasib baik ptg lepas lunch tu dia lewat gak masuk so leh ar tido jap... dalam 1 jam la gak hehehe... hui makan gaji buta tul la gua nie... hehehe... ptg dh leh ilek2 la gak... sbb dah leh g solat... pastu tgk2 jam dah nak balik...

yg sedih sgt smlm... dah la gua kepenatan kan... pastu ptg leh ujan lebat lak tu... wawawa... sedap nye dapt tido... gua mmg suke tido... tu yg comei sgt gua nie... hehehe... xpe la... tepat jam 6 ptg gua pun calo... sampai2 umah xleh ar nak tido sbb dh nak maghrib kan... so lepak2 tgk tv... lipat baju... kemas bilik... mandi... makan maggie... tgk tv lagi... pastu ingat nak tgk prison break... tapi michael tgk gua la kan... so gua pun berangkat masuk bilik... hehhe...

stay tune..

No comments: