Monday, July 14, 2008

Gembira dalam hati... kalau berlaki dua... huhuhu

Last week gua keje mcm biasa la... kerja byk tinggal projek baikpulih sekolah je la sbb ramai kontraktor dh siap keje... so kena outstation je la tp balik hari je... lain2 hari gua xde wat ape sgt.. just LKP kena cek drawing ngan as-built drwg yg kontrakor submit...



so hari kamis gua cuti... g wat medical check up kat wardiben utk pergi kursus TTS... gua nye FFI stil ok sbb baru lepas medical check up utk renew ROD ari tu so xyah wat lagi... tapi nurul nye kena renew x-ray... so kena la g teman nurul g HKL... pastu patah smula ke wardiben utk amik semula BAT F4 kitaorg n anto smula ke kem 515... kat kem dh siap anto seme dokumen... kitaorg pun draw brg isu utk dibawa ke 505... dapt la macam2 bag pack, alatan webbing, mess tin, water botol, kelabu, cadar, sarung bantal, blanket, sluar loreng br... hehehehe... takut koyak.. so kena la ada stok byk... tu je...



weekend gua mcm biasa... plan of the day nk ke wedding Ecah member satu batch kat KTB bdk senibina... gua saing ngan Nana kecik n tunang nye Riz... kat sana jumpa Nisa n tunang, DJ n Zelit, Black, Tikah n Muhamad... gambo xleh nk letak lg sbb DJ xbw camera dia... hehehehe...



malam nye lak gua ada Grand Reunion bdk2 wataniah UIA... so dh glamer2 nie.. janji ngan buddy... tp last minit dia leh nk g messnite fauzie lak...so xpe la... gumbira buddy... hehehehe... so aku pun continue the plan ngan







1 comment:

JoeHaNNa JoeHoNeY said...

cite nie xabis... malas nk edit... tgk gambo je la...